I.      Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp.z o.o , ul. Okrzei 140, 42-300 Myszków

II.    Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych , do których nie maja zastosowania przepisy ustawy Pzp. ”

III.  Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

http:// bip.zwik-myszkow.pl oraz Biuletyn Zamówień Publicznych nr 589621-N-2020

IV.   Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest: ”Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych  osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 powstałych na terenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Myszkowie”

Postępowanie ma na celu wybór Wykonawcy (Odbiorcy) ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych. Wykonawca zobowiązany będzie do gospodarowania przedmiotowymi osadami, przez co rozumie się wywóz mas osadowych poza teren oczyszczalni a następnie ich wykorzystanie z zachowaniem wymogów określonych przepisami:

-  Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U.2020, poz. 797 ze zm)

-  Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U 2015, poz. 257 ),

-  Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 20 stycznia 2015r. w sprawie procesu odzysku R10 (Dz.U 2015, poz. 132)

-  Ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawa Ochrony Środowiska (Dz. U  z 2001r., nr 62, poz.627, tekst jednolity Dz.U. 2019, poz. 1396.)

Osady mogą być zagospodarowane w procesie:

Odzysku lub unieszkodliwiania, zgodnie z posiadanym przez Wykonawcę pozwoleniem na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania osadów ściekowych o kodzie 19 08 05.

Zamawiający wymaga decyzji na przetwarzanie odpadów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Osad będący przedmiotem zagospodarowania w ilości ok. 4.000Mg/rok pochodzi z procesów oczyszczania ścieków komunalnych w Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Myszkowie.

Został poddany: tlenowej stabilizacji, mechanicznemu zagęszczaniu  i odwodnieniu oraz
w części suszeniu w słonecznej suszarni osadów

Zawartość suchej masy od 15% do 30%

Ilość osadu do zagospodarowania może ulec zmianie na „+” lub „-”

Kod odpadu: 19 08 05 ( ustabilizowane komunalne osady ściekowe)

Preferowanym sposobem zagospodarowania osadu w okresie od grudnia do końca lutego jest proces odzysku lub unieszkodliwiania w instalacji.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej

VI.   Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do 30.12.2021r.

VII.    Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:

1.  O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)  nie podlegają wykluczeniu;

2)  spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2.    Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:

1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)    kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada:

a)  aktualną decyzję na transport komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 ważną, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia.

b)  aktualną decyzję na odzysk komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 wydaną na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r., jeżeli jest wymagana

2)    sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza warunku

3)    zdolności technicznej lub zawodowej:

       Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:

a)        wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na wywozie i zagospodarowaniu wszystkich niżej wymienionych odpadów z danej oczyszczalni ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05. Wartość wykonanej usługi co najmniej 400.000,00 zł netto.

b)   dysponuje lub będzie dysponował 2 maszynami rolniczymi przeznaczonymi do niezwłocznego rozprowadzenia osadu ściekowego na gruncie, jeżeli zagospodarowanie zgodne z art. 96 ust. 1 pkt 2,3,4,5 Ustawy o odpadach

c)    dysponuje lub będzie dysponował kontenerami w ilości 3 sztuk wyposażonymi
w zamknięcia i umożliwiające transport odpadów zgodnie z postanowieniami Ustawy
o odpadach oraz Ustawy Prawo Ochrony Środowiska o pojemności umożliwiającej zgromadzenie 20 ton osadów

VIII.   OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA ORAZ POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1.    Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:

a)  nie podlega wykluczeniu;

b)  spełnia warunki udziału w postępowaniu.

2.  W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku udziału
w postępowaniu (wzór stanowi Załącznik nr 2)

W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy Zamawiający należy złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku wykluczenia Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 3)

3.    Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:

a)    aktualna decyzja na transport komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 ważną, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia.

b)    aktualna decyzja na odzysk komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 wydaną na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r., jeżeli jest wymagana

c)    wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem:

- ich wartości

- przedmiotu

- dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane (wzór stanowi Załącznik nr 4)

d)    wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór stanowi Załącznik nr 5)

e)  w przypadku zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych polegającego na ich stosowaniu, zgodnie z art. 96 ust. 1 pkt 2,3 Ustawy o odpadach dokumenty potwierdzające posiadanie prawa własności lub inne prawo do władania powierzchnią ziemi na której mają być stosowane osady ściekowe, zgodnie z wymogami ustawy.

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:

a)   odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

IX.   Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

X.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

      Oferty oceniane będą według kryterium:

cena brutto –100%

XI.   Termin składania ofert, adres na który oferty muszą zostać wysłane.

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp.z o.o, ul. Okrzei 140, 42-300 Myszków w terminie do 22.10.2020r. do godziny 13:00 (sekretariat zakładu, pok. Nr 16)

Otwarcie ofert nastąpi: 22.10.2020r. w siedzibie Zakładu (świetlica zakładu, pok. Nr 20 ) o godzinie 13:15.

XII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XIII. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

 XIV. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY

Stronom postępowania o udzielenie zamówienia przysługują środki ochrony prawnej na podstawie ustawy Kodeksu cywilnego.

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
SIWZ wraz z załącznikami zip 147.67 KB Super User
Odpowiedzi na pytania dotyczące zamówienia pdf 74.81 KB Super User
Informacja z otwarcia ofert pdf 48.11 KB Super User
Zawiadomienie o wyborze oferty pdf 76.53 KB Super User
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
środa, 30, wrzesień 2020 11:28 Super User
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
czwartek, 15, październik 2020 06:48 Super User
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
czwartek, 22, październik 2020 12:56 Super User
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
czwartek, 05, listopad 2020 06:35 Super User